Thursday, February 11, 2010

此刻的我

此刻的我。。
整理好行李。。
不舍而期待。。
每个人都在诉说着思念家乡的心情..
唯独我,在写着离家的感触..

故乡朋友的祝福
辩论社ah boy ah girl的曾经拥友和信心手链
渲,偷偷看见她的status
我darling和女儿的泪水
父母比我还紧张担心
远在他乡的姐姐一直重复同样的问题:准备如何 。。(今天终于可以回答说准备好行李了)
和aniq的最后一次乒乓之旅
韩院同学的礼物纷至沓来。。
我能说,我,不幸福吗?^^

虽然,还是有未了的心愿和不开心的事。。
但我,真的知足了。。

戴着一条手链去
就该带着信心回来 :)


Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly, Laugh uncontrollably, And never regret anything that made you smile...这句话我很喜欢!

4 comments:

Erine Ning on February 11, 2010 at 7:35 PM said...

take care ohh. will miss you always =)
don 4gt me ya ~
wish you all the best ! jia you jia you

Melodii on February 12, 2010 at 12:06 AM said...

thanks pretty! :)

樂之羽 on February 12, 2010 at 8:49 PM said...

mami~happy happy go happy happy study happy happy back ya~^^

Melodii on February 18, 2010 at 11:16 PM said...

dear dear daughter,i will =)

Post a Comment