Monday, October 19, 2009

SNSD。。





甜美的队长Taeyeon




好久都没有崇拜的偶像了
也许过了那个年龄吧。。嘻*
但是在欣钻和碧玉的“荼毒”之下(谢谢)
我却无法自拔地爱上少女时代SNSD了
她们漂亮,性感,可爱。。拥有了一个女生梦寐以求的一切条件,哈哈!=)
舞技超赞,歌又唱得不错。。
而且很开朗活泼。。9个人感情又要好。。
每次觉得郁闷时,只要上youtube找一找她们的短片
就足以让我开心上一整天。。

2 comments:

aniq on October 20, 2009 at 6:53 AM said...

are these girls still in secondary school? LOL

may i know why chinese girls like to listen to korean/ japanese groups? not like you guys understand the language oso. want to act japanese is it? hahaha

樂之羽 on October 26, 2009 at 2:05 AM said...

OMG~!
健欣,你应该很感谢我的荼毒~哈哈
我太爱她们了啦~
看到又多了一位少女饭,我很欣慰啊^^

Aniq: They are from korea.only one of them still in secondary school.another 8 of them is in U already...
actually they are too talented so we just hope to learn from them.^^

Post a Comment